
POSEM ORDRE A
LA COMUNICACIÓ PER

ABANS DE POSAR-NOS A TREBALLAR EN
UNA COMUNICACIÓ VIVA NECESSITEM SABER…
EN QUIN PUNT US TROBEU?

Assessoria de diagnosi
Si no teniu clares les necessitats comunicatives de la vostra organització o necessiteu una mica de llum per aconseguir una comunicació activa i conscient, aquest és el vostre punt de partida. Detectarem quin és l’estat de la comunicació en què es troba la vostra organització i traçarem les línies de treball per aconseguir els objectius desitjats. Ho farem mitjançant una reunió i ens hi estarem l’estona que creguem convenient, però mirant de ser el màxim de productives.
Amb aquesta diagnosi, podreu:
- Conèixer en quin punt es troba la comunicació.
- Detectar les necessitats comunicatives.
- Veure quines línies de treball poden ser més òptimes.
- Establir prioritats en la gestió comunicativa.
- Resoldre dubtes relacionats amb la comunicació.
- Poder teixir un full de ruta comunicatiu.
Pla de comunicació / estratègia comunicativa
A partir d’una assessoria de diagnosi, valorarem quin tipus d’estratègia comunicativa s’ajusta a les característiques i necessitats de la vostra organització i l’elaboraré per a vosaltres.
Disposar d’un pla de comunicació o d’una estratègia comunicativa determinada us permetrà:
- Detectar les necessitats comunicatives de la vostra organització.
- Radiografiar i jerarquitzar els vostres públics.
- Definir els objectius comunicatius.
- Establir les línies estratègiques a seguir.
- Concretar els canals i les eines necessàries per aconseguir els objectius fixats.
- Poder elaborar un pla d’acció.
- Millorar els processos comunicatius.
- Comptar amb una planificació estratègica.
- Avaluar l’eficàcia de l’acció comunicativa.
Donaré vida als materials que necessiteu perquè els pugueu gestionar eficaçment.
Amb aquest servei podreu:
- Estalviar temps.
- Disposar d’un resultat professional.
- Comptar amb una redacció estratègica.
Revisarem el vostre pla de comunicació, els riscos o la situació delicada en què es troba la vostra organització i us ajudaré a traçar la millor estratègia per poder-hi fer front de manera proactiva.
Disposar d'un pla de comunicació de crisi us ajudarà a:
- Estar preparades davant d’imprevistos/situacions no desitjades.
- Actuar amb rapidesa, coneixement i responsabilitat.
- Gestionar més fàcilment la incertesa i el nervis.
Puc traçar l'estratègia per despertar l'interès dels mitjans pel vostre projecte, encarregar-me de la gestió i creació dels materials necessaris i ocupar-me de les relacions amb les periodistes perquè vosaltres pugueu centrar-vos en el dia a dia de l'organització i no hàgiu de preocupar-vos de com gestionar-ne la comunicació.
Un gabinet de premsa propi us aportarà:
- Augment de la difusió i de la repercussió mediàtica.
- Millora i consolidació de la reputació i generació de discurs social.
- Resultats professionals i redacció estratègica amb criteri.
Les persones que formen la vostra organització mereixen ser les primeres a estar al dia de tot. Per aconseguir aquest repte, cal treballar la comunicació interna.
Una bona comunicació interna us permetrà:
- Mantenir l’equip alineat, cohesionat i compromès amb el discurs del projecte.
- Millorar el sentiment de pertinença de l’equip i fer créixer l’esperit col·laboratiu.
- Consolidar i augmentar la implicació, la motivació i el rendiment.
- Contribuir a un bon ambient de treball i facilitar la integració i l’adaptació de
persones noves.
- Minimitzar els rumors i tenir més seguretat en l’equip.
- Reduir els efectes d’una crisi.

POSEM ORDRE A
LA COMUNICACIÓ PER

ABANS DE POSAR-NOS A TREBALLAR EN
UNA COMUNICACIÓ VIVA NECESSITEM SABER…
EN QUIN PUNT US TROBEU?

Assessoria de diagnosi
Si no teniu clares les necessitats comunicatives de la vostra organització o necessiteu una mica de llum per aconseguir una comunicació activa i conscient, aquest és el vostre punt de partida. Detectarem quin és l’estat de la comunicació en què es troba la vostra organització i traçarem les línies de treball per aconseguir els objectius desitjats. Ho farem mitjançant una reunió i ens hi estarem l’estona que creguem convenient, però mirant de ser el màxim de productives.
Amb aquesta diagnosi, podreu:
- Conèixer en quin punt es troba la comunicació.
- Detectar les necessitats comunicatives.
- Veure quines línies de treball poden ser més òptimes.
- Establir prioritats en la gestió comunicativa.
- Resoldre dubtes relacionats amb la comunicació.
- Poder teixir un full de ruta comunicatiu.
Pla de comunicació / estratègia comunicativa
A partir d’una assessoria de diagnosi, valorarem quin tipus d’estratègia comunicativa s’ajusta a les característiques i necessitats de la vostra organització i l’elaboraré per a vosaltres.
Disposar d’un pla de comunicació o d’una estratègia comunicativa determinada us permetrà:
- Detectar les necessitats comunicatives de la vostra organització.
- Radiografiar i jerarquitzar els vostres públics.
- Definir els objectius comunicatius.
- Establir les línies estratègiques a seguir.
- Concretar els canals i les eines necessàries per aconseguir els objectius fixats.
- Poder elaborar un pla d’acció.
- Millorar els processos comunicatius.
- Comptar amb una planificació estratègica.
- Avaluar l’eficàcia de l’acció comunicativa.
A partir del vostre pla de comunicació / estratègia comunicativa, donaré vida als
materials que necessiteu perquè els pugueu gestionar eficaçment.
Amb aquest servei podreu:
- Estalviar temps.
- Disposar d’un resultat professional.
- Comptar amb una redacció estratègica.
Revisarem el vostre pla de comunicació, els riscos o la situació delicada en què es troba la vostra organització i us ajudaré a traçar la millor estratègia per poder-hi fer front de manera proactiva.
Disposar d'un pla de comunicació de crisi us ajudarà a:
Estar preparades davant d’imprevistos/situacions no desitjades.
- Actuar amb rapidesa, coneixement i responsabilitat.
- Gestionar més fàcilment la incertesa i el nervis.
Puc traçar l'estratègia per despertar l'interès dels mitjans pel vostre projecte, encarregar-me de la gestió i creació dels materials necessaris i ocupar-me de les relacions amb les periodistes perquè vosaltres pugueu centrar-vos en el dia a dia de l'organització i no hàgiu de preocupar-vos de com gestionar-ne la comunicació.
Un gabinet de premsa propi us aportarà:
- Augment de la difusió i de la repercussió mediàtica.
- Millora i consolidació de la reputació i generació de discurs social.
- Resultats professionals i redacció estratègica amb criteri.
Les persones que formen la vostra organització mereixen ser les primeres a estar al dia de tot. Per aconseguir aquest repte, cal treballar la comunicació interna.
Una bona comunicació interna us permetrà:
- Mantenir l’equip alineat, cohesionat i compromès amb el discurs del projecte.
- Millorar el sentiment de pertinença de l’equip i fer créixer l’esperit col·laboratiu.
- Consolidar i augmentar la implicació, la motivació i el rendiment.
- Contribuir a un bon ambient de treball i facilitar la integració i l’adaptació de
persones noves.
- Minimitzar els rumors i tenir més seguretat en l’equip.
- Reduir els efectes d’una crisi.
Teniu dubtes?