agost 2

Materials periodístics per aportar contingut de valor

Els materials periodístics són una bona eina per generar contingut de valor. Amb aquest objectiu, he creat els que ha difós durant aquest curs la Fundació Impulsa, en el que ha anomenat #ProtagonistesImpulsa i #ImpulsaConeixement.

Es tracta, en el primer cas, d’entrevistes a les persones que contribueixen a l’acció social de la Fundació; i en el segon, d’articles sobre temes d’interès relacionats amb la tasca de l’entitat. 

Avui l’equip de la Fundació Impulsa marxa de vacances i ho fa enviant un butlletí electrònic als seus públics desitjant-los bon estiu amb un recull de tots els continguts generats durant aquest any, juntament amb l’enllaç a la memòria d’activitat de l’entitat. Una manera més de seguir generant continguts amb valor, més enllà del gest de fer-los saber que aquest mes la Fundació no estarà operativa. 

Actualment són molts els projectes que aposten per generar continguts de qualitat, i això passa per invertir en estratègia de continguts. Els públics cada vegada són més exigents i valoren el fet de rebre informacions rellevants, útils, interessants i que connectin amb ells. Per aconseguir-ho, a banda de comptar amb una bona planificació i recerca dels temes que es voldran produir, és important tenir en compte els valors del nostre projecte, que, de manera implícita, cal que siguin sempre presents en els continguts de valor que oferim.



Potser també t'interessa

Marta Escarrà: “Només la consciència és la que ens pot ajudar a transformar el món; tinc la certesa que una sola unitat pot influir en les persones de l’entorn més proper”

Marta Escarrà: “Només la consciència és la que ens pot ajudar a transformar el món; tinc la certesa que una sola unitat pot influir en les persones de l’entorn més proper”

Your email address will not be published. Required fields are marked

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}